A+ R A-

Powrót z Italii

W sobotę 14 maja kolejna (3 grupa) uczestników programu Erasmus+ po trzech tygodniach spędzonych w miejscowości Spoleto we Włoszech szczęśliwie powróciła do domu. Przy powitaniu z rodzicami było mnóstwo uścisków i radości. Bogatsi w zdobyte doświadczenia od poniedziałku wrócili do szkolnych ławek.

Pożegnanie maturzystów

W piątek 29 kwietnia 2022 r. pożegnaliśmy uczniów klas czwartych. Ostatnie cztery lata były dla nich wyjątkowo niełatwe. Wyróżniający się uczniowie otrzymali z rąk Dyrektora szkoły dyplomy i nagrody za bardzo dobre wyniki w nauce, frekwencję, pracę na rzecz szkoły Fotorelacja: Jarosław Janułatys

Kolejna relacja z projektu Erasmus

Poniedziałek, 9-go maja był dniem przerwy w praktykach zawodowych i kolejnej wycieczki krajoznawczej. Tym razem był to wodospad Marmore.

Wodospad Marmore jest najbardziej znaną atrakcją przyrodniczą rejonu Umbria. Jego łączna wysokość wynosi 165 metrów, co czyni go najwyższym sztucznym wodospadem na świecie. Powstał w 271 n.e. a przestrzeni wieków pierwotny projekt był wielokrotnie modyfikowany. Jego obecny wygląd zawdzięcza zmianom dokonanym w 1787 roku. Z wycieczki wszyscy wrócili cali i zdrowi, choć niektórzy zmokli:)

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.https://www.facebook.com/photo/?fbid=367314445422605&set=pcb.367315082089208

Opracował: Marek Duda. Zdjęcia: Paweł Szary.

Szkolenia dla hotelarzy

W kwietniu 2022 r. odbyły się szkolenia dla hotelarzy: ANIMATOR REKREACJI I ORGANIZACJI CZASU WOLNEGO ORAZ BACK-OFFICE SŁUŻBA PIĘTER w ramach projektu pt. „Nowe szanse na rynku dla uczniów ZSZ w Piszu” Na zajęciach uczniowie zdobyli praktyczne umiejętności potrzebne do pracy animatora hotelowego oraz dowiedzieli się zakresie obowiązków na stanowiskach w służbie pięter. W szkoleniach uczestniczyło 10 uczniów kształcących się w zawodach technik hotelarstwa i 3 nauczycieli. 9 maja 2022 r. rozpocznie się kolejny kurs – tym razem FRONT DESK RECEPCJONISTA NA MEDAL. W ramach tego szkolenia młodzież zapozna się z organizacją pracy w recepcji, obsługą gości hotelowych oraz psychologicznymi aspektami pracy recepcjonisty. Po ukończeniu szkolenia wszyscy otrzymali zaświadczenia.