Zespół Szkół Zawodowych

Ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz

tel. (87) 424-17-18

• email:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pobierz

• Podręczniki

„Nowy kierunek rozwoju”

Projekt „Nowa jakość kształcenia zawodowego szansą na lepszą pracę”

Projekt Zielone Garnizony

Wiadomości

Wczoraj kl.1 technikum hotelarskiego wraz z wychowawcą -p.Ewą Chojnowską uczestniczyła w prelekcji zorganizowanej przez Muzeum Ziemi Piskiej pt.”Nie tylko supermarkety - najstarsze budynki Pisza”. Nasza młodzież korzysta z edukacji nie tylko szkolnej ale jak widać przyswaja wiedzę w różnych ośrodkach kulturalno- edukacyjnych.Przecież powinniśmy wiedzieć o swoim mieście jak najwięcej.

Autor: Agnieszka Żarska.

A MOŻE TO POCZĄTEK CZEGOŚ NOWEGO....

Było nas tylu ilu było, ale z opinii uczniów wiem, że dobrze się bawili. To najważniejsze i jestem przekonana, że warto wkładać wysiłek w takie przedsięwzięcia.

Zdjęcia tylko częściowo oddają atmosferę imprezy. W konkursie wzięli uczniowie kl. I TŻ, II TH oraz przedstawicielki klasy kończącej IV TH. Dziewczyny z IV TH podbiły nasze serca oryginalnym strojem i radosnym wykonaniem piosenki "Hit the road Jack" Rey'a Charles'a, I TŻ ("Updown girl" Billy'ego Joel'a) i II TH ("Diamons" z repertuaru Rihanny) choć nieśmiało i ze wsparciem też zaśpiewały (wielkie uznanie za odwagę).

W trakcie imprezy pojawiły się utwory znane wszystkim takie jak np. "Freed from desire" itp.Z czego się cieszę... że poprzez zabawę i śpiew młodzież uczyła się języka angielskiego, że wzięła udział w spontanicznym tańcu animacyjnym, że była radosna. Niewielka sala, niewielu uczestników, ale SIŁA I MOC POZYTYWNEJ ENERGII BYŁA Z NAMI OBECNA!!!

To dopiero początek tego, co czeka Was uczniów ZSZ z BP, wszystko w Waszych rękach. Obiecuję, że kolejny konkurs Karaoke tych, którzy nie byli- nie ominie☺️. Dziękuję za pomoc w organizacji imprezy: M. Maciak-kierownik internatu, jury- R. Kozioł, G. Puchalski, J. Janułajtys, A. Kapeli i K.Brzostowskiej za pomoc przy organizacji rekwizytów, wychowawcom, którzy wspierali swoich uczniów.

Ewelina Waszkiewicz

Z chęcią skorzystaliśmy z zaproszenia na Targi Edukacyjne w Łysych. To dla nas już nie pierwszy raz. Sprawdzony skład: Krystian, Dominika, Oliwia, Ala i dwie nowe osoby Paulina i Wiktoria. Stanowisko ustawione błyskawicznie. Teraz pozostało nam oczekiwać na naszych gości...Włączyliśmy przenośny głośnik i zza pleców usłyszałam; "Czy dzisiaj też będziemy tańczyć?". Rozejrzałam się dookoła. Nic na to nie wskazywało. Muzyka grała za cicho, a szkoła obok przebijała nas swoimi myśliwskimi trąbkami. Nasze stanowisko pełne kolorów wyróżniało się spośród otoczenia, zachęcało do zapoznania się z proponowaną ofertą. Ale nie tylko stanowisko stanowiło zachętę- wszyscy podrygiwaliśmy w rytm muzyki lecącej w tle i jakbyśmy czekali na coś, co się za chwilę wydarzy… Z pomocą przyszedł Pan Jarek:”Jest, mam kabel do głośnika!”. I poszedł rytm, a wraz z nim Paulina i reszta naszego zespołu, gimnazjaliści i uczniowie ósmych klas, reprezentanci szkół prezentujących się obok. To w wężu, to w kółku, to w parach, coraz więcej… Wyjazd uważamy za bardzo udany i liczymy, że dzięki niemu przekazaliśmy nie tylko najistotniejsze informacje dotyczące oferty naszej szkoły, ale także panującej w niej atmosfery. Bo kto tak potrafi, jak nie my;-)!

18lutego 2019 uczniowie klas o profilu samochodowym przystąpili do odbywającego się cyklicznie Szkolnego Konkursu Wiedzy Technicznej przygotowanego przez Panią Ewę Nowicką i Janusza Wdowiarskiego. Celem konkursu było wyłonienie reprezentantów naszej Szkoły do udziału w półfinałach XX Olimpiady Techniki Samochodowej mającej się odbyć 16 marca 2019r. w Warszawie na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej

Eliminacje szkolne wygrali:

• I miejsce Popiołek Piotr - kl IV S - 80 pkt
  • II miejsce Dardziński Arkadiusz – kl IV S – 74 pkt
  • III miejsce Bystry Adrian – kl IV S – 69 pkt

W nagrodę laureatom Dyrektor ZSZ z BP w Piszu Pan mgr Paweł Bazydło ufundował wyjazd do Poznania na Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show 2019 w dniu 29-03-2019r.

Nasi reprezentanci : Popiołek Piotr, Dardziński Arkadiusz i Bystry Adrian – uczniowie kl IV Technikum Pojazdów Samochodowych będą w czasie Targów startować w XXV Ogólnopolskim Turnieju Wiedzy Samochodowej.

Następnie odbyły się internetowe eliminacje do VIII Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników w kategorii Młody Mechanik, których finał ma się odbyć podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show w Poznaniu.
Do rywalizacji przystąpili dwuosobowe zespoły uczniów klas technikum pojazdów samochodowych:

• Śmiarowski Kamil - Sawicki Kacper ,
  • Oleksy Adrian – Neumann Piotr,
  • Suchorski Konrad – Gawkowski Piotr,
  • Dardziński Arkadiusz – Popiołek Piotr,
  • Raczyński Łukasz – Trzciński Paweł,
  • Bystry Adrian – Skoczeń Bartłomiej

6 marca 2019r punktualnie o godzinie 1200 uczniowie naszej szkoły przystąpili do ogólnopolskiej rywalizacji o tytuł „Młodego Mechanika” w VIII Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników.

Po trudach eliminacji pojedziemy na wycieczkę Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show Poznań 2019

Przygotował:
Janusz Wdowiarski
Ewa Nowicka

3 marca 2019 roku w naszej szkole gościliśmy Akademię Kulinarną Marcina Budynka. Wizyta związana była z realizacją programu informacyjno - szkoleniowego „Stawiam na drób” (V edycja, projekt sfinansowany z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego, pomysłodawca Związek Polskie Mięso).
Szkolenie, przeznaczone dla uczniów TŻ, składało się z części teoretycznej oraz warsztatów kulinarnych. Potrawy, sporządzone przez naszych uczniów pod kierunkiem szefów kuchni z Akademii Marcina Budynka, zachwycały zarówno wyglądem, jak i smakiem.